Waarom zijn wij HubSpot partner?

Gepubliceerd op 27 oktober 2017

Bureau Vet is al enkele jaren overtuigd van de kracht van inbound marketing. Zo kwamen we eind 2015 in aanraking met HubSpot, het bedrijf dat, zoals ze zelf zeggen, inbound marketing heeft uitgevonden. Daarbij hebben zij marketing automation software ontwikkeld die inspeelt op de inbound marketing theorie en die het automatiseren van marketingacties mogelijk maakt. Sinds 2016 is Bureau Vet officieel HubSpot partner. In dit blogartikel vertellen we waarom we daarvoor hebben gekozen.

Het marketinglandschap is veranderd

Het marketinglandschap is de laatste jaren veranderd. Het kopen van de aandacht van de klant is verleden tijd. Als je nu aandacht wilt krijgen, dan moet je van betere huize komen. En daar komt HubSpot om de hoek kijken. De visie van HubSpot en daarmee de kern van inbound is dat je potentiële kopers niet moet storen, maar juist vanzelf naar je toe moet laten komen door het creëren en distribueren van goede content. Je website wordt zo als het ware een magneet waar bezoekers vanzelf naartoe komen.

De uitvinders van inbound marketing

HubSpot weet die gedachtegang te combineren met een inbound marketing en sales software pakket dat bedrijven helpt bij het automatiseren van hun leadstroom. Erik Verpoort, eigenaar van Bureau Vet, licht toe: “Bureau Vet gelooft in inbound marketing. We wilden daarnaast graag aan de slag met marketing automation. Aangezien HubSpot de uitvinder is van inbound was het natuurlijk logisch om dit pakket te overwegen.”

Erik Verpoort vervolgt: “HubSpot is gerenommeerde software die hoog staat aangeschreven. Meer dan 15.000 bedrijven in ruim 90 landen maken gebruik van HubSpot, dat zegt genoeg. Maar wat ons echt aanspreekt is het gedachtegoed dat erachter zit. HubSpot is echt een bron van kennis. Ze hebben ontzettend veel documentatie in de vorm van templates, handleidingen, how-to’s, checklists, video’s en nog veel meer.”

HubSpot demo aanvragen

HubSpot Gold partner

Bureau Vet mocht, na een uitgebreide screening, halverwege 2016 aansluiten bij het partner programma van HubSpot. Inmiddels is Bureau Vet gepromoveerd tot ‘Gold partner’. Erik: “HubSpot biedt ontzettend goede ondersteuning aan partners. Als Bureau wil je natuurlijk blijven groeien en HubSpot denkt daar in mee. Ze helpen niet alleen ons als Bureau, maar staan ook in direct contact met onze klanten die gebruik maken van inbound marketing en HubSpot.  Het is een echte samenwerking met de juiste ondersteuning en professionele support.

Meer informatie over inbound marketing? 

New Call-to-action

Mocht je naar aanleiding van dit blog interesse hebben, download dan ook onze whitepaper over dit onderwerp. Daarin vertellen we je ook hoe je inbound marketing toepast en waarom het zo goed werkt.

Meer informatie