Team Vet voor workshops HubSpot in Dublin

Van donderdag 14 juni tot zaterdag 16 juni bevond team Bureau Vet zich in Dublin voor een leerzaam bezoek aan HubSpot. Naast een dag vol workshops rondom Inbound Marketing en nieuwe HubSpot tools hebben we ook de nodige Ierse cultuur opgesnoven. Wietske praat je hieronder bij over het afgelopen weekend.

De reis naar Dublin

Donderdag 14 juni mochten we met het team van Bureau Vet op pad naar HubSpot in Dublin.

Het regenachtige ritje naar Amsterdam vanuit Boxmeer duurde nog het langst. Aangekomen in Amsterdam moest er nog even aan de innerlijke mens gedacht worden met een vet culinair hoogstandje.... Mac Donalds! Tja, wij houden van Vet.

Hup, hup het vliegtuig in en naar Dublin! KLM bracht ons netjes in iets meer dan uur naar Dublin. Aldaar de taxi in en naar ons hotel. Nou ja, hotel? Er waren kamers en bedden, en een nachtclub. Feest gegarandeerd zou je zeggen. Later meer.

HubSpot demo aanvragen

Ierse teambuilding

Na het wegzetten van de spulletjes hebben we nog even aan de teambuilding gewerkt in een Ierse pub. Guinness het bekende Ierse bier moest uiteraard genuttigd worden. Niet te drinken, maar wij passen ons graag aan en zijn hongerig naar nieuwe dingen. De tweede ronde hebben we het maar bij gewoon Pils gehouden.

De nacht bleek toch wat heftiger te zijn dan gedacht. Het hotel lag boven en was deels een nightclub, een populaire ook nog. Om 4 uur stopte de muziek en lukte het degene die zich niet aan de oordoppen hadden gewaagd om in slaap te vallen. Samengevat: een noisy en kort nachtje. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Workshops Inbound Marketing, sales en development

Vrijdag fris en fruitig aan het ontbijt om 7.30 uur. Full Irish of Toast met jam...Wij weten wel wat we uitzoeken 😊. Gelukkig konden we goed uitbuiken tijdens onze tocht naar HubSpot, 40 min lopen door Dublin. Wat sightseeing en beweging. Prima combi!

Om 9.00 werden we door Shauna en Sinead, onze helden van HubSpot ontvangen bij HubSpot en werd er gestart met het programma.

Lekkere drankjes (ogenschijnlijk gezond- schijn bedriegt) op tafel, voorstel rondje en daar gingen we: een dagje kennis opdoen.

In het begin wat onwennig Engels voor ons allen maar al snel zaten we er vol in. Enthousiast en leergierig hebben we de volgende onderwerpen behandeld met de diverse specialisten van HubSpot:

  • Inbound Marketing
  • Marketing Automation Tool – Marketing Hub
  • Development van websites in HubSpot
  • Sales Automation Tool – Sales Hub
  • Strategie
  • Rondleiding (wat een prachtig bedrijf)


En na een dergelijke dag vol informatie, praktische voorbeelden en oplossingen kunnen:

  • Ellen en Sophie je alles vertellen over de Marketing Hub en Inbound Marketing.
  • Indra, Sjors en Michiel je graag bijpraten over de mogelijkheden van je website in HubSpot.
  • Erik, Guido en Wietske je bijkletsen  over de gratis CRM van HubSpot als ook de Sales Automation Hub.

Na leren komt.....ontspanning!

Na onze leermomenten te hebben geformuleerd, doel en actiepunten te hebben genoteerd was het tijd voor de innerlijke mens. Drankjes op het terras, burger (met Spanje-Portugal op de achtergrond) in de gastrobar, bier in de pub, live music, beerpong, gin tonic, shotjes, was wat de avond verder bracht samen met onze "juffen" bij HubSpot Sinead en Shauna. Te gek met hen Dublin in de avond te hebben kunnen ontdekken.

Toen naar bed! Wederom dat niet al te rustige hotel maar nu met een extra hindernis: het brandalarm begon te loeien om 4u. Een half uur lang. De details houden we maar voor ons maar het leverde ons een aantal gedenkwaardige momentjes op. Met meiden in paniek, afgetrokken brandalarmen, onvriendelijk personeel en de conclusie dat het een grapje was.

Hubspot-june18-V2

Zaterdagochtend ontbijt: Gespreksstof genoeg, echter energie niet in overvloed. Met de taxi naar het vliegveld, daar nog een allerlaatste culinaire hoogstandje (lees Whopper met cola en spa) en toen off to Amsterdam! Eerst slapen en daarna aan de slag met alle nuttige informatie die we geleerd hebben.

Het was een tripje waarin we elkaar beter hebben leren kennen en veel lol hebben gehad. Maar bovenal veel geleerd hebben en zin hebben om verder aan de slag te gaan met Inbound Marketing en HubSpot, zowel voor ons zelf als voor jou!

Meer weten?

 

New Call-to-action

Wij kunnen je nu nóg meer vertellen over Inbound Marketing en leggen je graag uit wat HubSpot daarbij voor jou kan betekenen. Neem contact met ons op om een afspraak te plannen.

Informatie aanvragen

Gepubliceerd op 20 juni 2018