Startersprijs 2016 voor Bureau Vet!!

Erik Verpoort
Erik Verpoort Eigenaar

Wauw, wat een topavond! Maanden geleden werd ik al benaderd voor de Startersprijs en besefte toen nog niet wat voor impact deze happening op mij en vooral op Bureau Vet had en nog steeds heeft. Na een intensief voorbereidingstraject met het bezoeken van elkaars bedrijven, het bezoek van de jury en het voorbereiden van mijn verhaal sta je dan opeens op het podium voor een bomvolle schouwburg. Ik krijg het nog steeds warm als ik er aan terugdenk.

Het is mooi om te zien dat bedrijven op deze manier in de picture kunnen komen en mogen vertellen over hun business.  Zelf ben ik elk jaar van de partij op dit super-gezellige feestje en als je dan in de zaal zit droom je er stiekem wel eens van om er daadwerkelijk zelf te staan.  Maar al snel dacht ik dan altijd: "Pfew, ik wil niet in zijn schoenen staan voor zo'n volle zaal. Veel te eng!". Afgelopen vrijdag was de beurt dus echt aan mij. Ik was veel te vroeg aanwezig en mocht niet tussen de andere gasten staan, omdat mijn bekendmaking uiterst geheim moest blijven. Met als gevolg dat de coulissen van de schouwburg er weer een 'ijsbeer-spoor' bij hebben op de vloer.

Geen websites, maar leads

Ik ben blij dat ik namens mijn mooie bedrijf heb kunnen vertellen waar wij voor staan en waarom we doen wat we doen. Wij stellen de ondernemer namelijk centraal bij alles wat we doen. Wat houdt ons ondernemers namelijk elke maand weer bezig? Juist! Gaan we de begroting halen? Om de begroting te halen moet je als ondernemer op zoek naar (nieuwe) klanten en om die nieuwe klanten aan je te binden heb je leads nodig. En dat is nou precies waar wij samen met onze klanten elke dag weer voor zorgen; het genereren van leads uit online marketing kanalen. Dit gaat dus veel verder dan het bouwen van een website en het aanzetten van een Google AdWords campagne. Het draait om het begrijpen van de 'klant van de klant'. Alleen door je te verdiepen in de doelgroep van onze klant kun je bepalen wat iemand uiteindelijk triggert om gebruik te maken van jouw diensten of het kopen van jouw product.

Socializers

Dit verdiepen in de business van onze klant gaat verder dan onze felrode spreekkamer of de vergaderzaal van de klant. We begeven ons in allerlei netwerken en nemen onze klanten graag mee naar een restaurantje, een feestje, de golfbaan of naar het voetbalstadion. Wij zijn namelijk 'socializers' en dit is volgens ons ook de enige manier om écht dicht bij onze klanten te staan en te weten wat hen bezighoudt. Datzelfde gevoel kreeg ik ook toen ik op dat podium stond en dit werd nogmaals bevestigd toen we overweldigd werden door al die mooie reacties in de foyer. Dan besef je dat onze werkwijze hout snijdt en dat onze klanten ook een stukje dichter bij óns zijn komen te staan. Het ontvangen van deze geweldige prijs werd ons oprecht gegund en dit bevestigt het feit dat deze mijlpaal niet alleen door ons trouwe Vet-team, maar zeker ook door onze klanten is bereikt.

Team en klanten, bedankt!

Hulde aan mijn superteam en aan onze klanten dus! Mede hierdoor kunnen wij weer belangrijke stappen zetten richting een mooie toekomst. We zijn nu alleen maar hongeriger geworden naar meer kennis en meer succes voor en bij onze klanten. Ook bedank ik het bestuur van de Ondernemersprijs, de vakjury en natuurlijk de genomineerden Gerry Vinck van Franken Transport, Ivo Breukers van Creventic en Pieter Vloet van Briljant Optiek.

Lees meer over ons dreamteam

Gepubliceerd op 8 november 2016