Inbound marketing: Waarom HubSpot?

Gepubliceerd op 8 maart 2018
Inbound marketing: Waarom HubSpot?

Sinds een jaar is Bureau Vet officieel HubSpot partner en sinds februari 2018 zelfs Gold Partner. Wij geloven in inbound marketing  en zijn er ook van overtuigd dat inbound marketing de enige manier is om op een structurele en kwalitatieve manier online (kwaliteits)leads te verzamelen. Maar waarom in combinatie met HubSpot?

Inbound marketing in het kort

Voor de nieuwelingen, wat is inbound marketing nou eigenlijk? Men denkt dan al vaak aan termen zoals marketing automation, SEO, social media, e-mail marketing, etc. Dit is echter slechts een deel van de waarheid. Inbound marketing is veel meer dan dat. Het is een manier van werken die invloed heeft op je totale marketing- en sales proces en zal grote (positieve!) impact hebben zodra je inbound marketing op de juiste manier omarmt.

Het gaat bij inbound marketing om een geïntegreerde aanpak van allerlei verschillende marketingkanalen. Dit alles met maar één doel: relevante content bieden op het moment dat jouw klant, lead of bezoeker dat nodig heeft. Helpen door niet te verkopen, waardoor je een autoriteit wordt in jouw vakgebied en je marketing gaat werken als een magneet.

Inbound-vs-outbound

HubSpot om het leven makkelijker te maken

Moet ik dan perse gebruik maken van HubSpot of andere inbound marketing software? Nee, helemaal niet. Allereerst is het belangrijk dat je begrijpt hoe inbound marketing werkt en hoe je het voor jouw organisatie kunt laten werken.

Omdat HubSpot de ‘uitvinder’ van inbound marketing is zien wij deze club als de autoriteit op het gebied van inbound, waardoor wij als Bureau Vet daarmee ook alle kennis in huis hebben om organisaties te laten groeien door middel van inbound marketing. Het gebruik van onderliggende software is dan een logische vervolgstap.

Probeer HubSpot echter niet te zien als alleen een stukje slimme software die op een magische manier leads genereert. Wij proberen juist samen met HubSpot jouw organisatie klaar te maken voor inbound marketing zodat je op een structurele manier kunt groeien zodat je omzetdoelstellingen zult behalen en sneller zult groeien dan ooit tevoren. Dat onderliggende software hierbij zeer welkom is maakt dit natuurlijk alleen maar mooier en vooral handiger. Probeer echter de software te vergeten, maar denk INBOUND. Denk groei!

HubSpot demo aanvragen

HubSpot-certified-partner-2

Meer informatie over inbound marketing?

Wil jij ook weten hoe je jouw organisatie kunt laten groeien door inbound marketing een eerlijke kans te geven? Neem dan contact op met ons. Ben je nog niet zover? Lees dan een rustig onze whitepaper over inbound marketing om ook jouw organisatie te laten groeien.

New Call-to-action

 

Informatie aanvragen