[NIEUWS] - De laatste HubSpot updates & ontwikkelingen

Levi Meulensteen
Levi Meulensteen Inbound Marketeer

Hubspot is een platform dat zichzelf continu verbetert. Bij HubSpot werken programmeurs, marketeers, UX-specialisten elke dag aan ontwikkelingen om het platform te verbeteren. Hierdoor is er iedere maand een groot aantal updates en belangrijke ontwikkelingen. Via deze blog houden we je graag op de hoogte!

[UPDATE] - November 2019

De afgelopen weken heeft HubSpot weer enorm veel updates doorgevoerd én een overname aangekondigd. Hier een opsomming van het belangrijkste HubSpot-nieuws van november 2019:

HubSpot neemt PieSync over

HubSpot heeft PieSync overgenomen, een integration Platform as a Service-oplossing (IPaaS) die data synchroniseert tussen verschillende softwareplatformen. PieSync is uniek omdat het data automatisch en constant synchroniseert en daarbij nieuwe en historische gegevens realtime verwerkt.
Lees meer

Templates aanpassen in je Knowledge Base

HubSpot biedt nu de mogelijkheid om het design van je knowledge base aan te passen door eerst een template te selecteren en vervolgens de content en de stijl in te stellen.
Lees meer

Contacts, lijsten & reports in WordPress plugin

De HubSpot WordPress-plugin biedt nu een dashboard dat het aantal contacten toont dat op je site is gegenereerd en geeft de mogelijkheid om HubSpot-contacten en lijsten te bekijken zonder WordPress te verlaten.
Lees meer

Landing Pages in Marketing Hub Starter

Gebruikers van Marketing Hub Starter hebben nu Landing Pages tot hun beschikking. Met deze update kunnen binnen enkele minuten Landing Pages gebouwd worden met behulp van de nieuwe drag-and-drop editor.
Lees meer

Tabellen in Knowledge Base-artikelen

Service Hub-gebruikers hebben nu de mogelijkheid om tabellen toe te voegen aan hun Knowledge Base-artikelen met behulp van de nieuw ontworpen tabeleditor.
Lees meer

Exporteer data uit workflows

Met deze update bevat je workflow-export nu gegevens over al je workflows, niet alleen je contact-workflows.
Lees meer

eSignatures in HubSpot Sales Hub

Tijdens Inbound 2019 zijn veel updates gepresenteerd voor HubSpot Sales Hub. De belangrijkste:
-De toevoeging van de feature voor digitaal ondertekenen;
-Calculated Properties om automatisch commissies en kortingen te berekenen
-'Buy-now' knop activeren dankzij de koppeling van Sales Hub en Stripe
Lees meer

[UPDATE] - Juni 2019

Nu live! 

Alle HubSpot free CRM accounts hebben nu gratis toegang tot e-mail en ads! 

Bellen vanuit de HubSpot app

Vanaf 6 juni 2019 kunnen oproepen vanuit de HubSpot mobiele app worden gedaan via uw mobiele provider. Deze wijziging is bedoeld om een betrouwbare bel-ervaring te creëren. Gesprekken dia via uw mobiele telefoonprovider zijn gemaakt, kunnen niet worden geregistreerd maar na het telefoongesprek zal er wel gevraagd worden om notities van het gesprek te loggen. Als alternatief zijn er mobiele apps zoals AirCall en Ringover die gesprekken direct kunnen loggen in HubSpot.

Lees hier meer.

phone hubspot

Nieuwe styling opties voor formuliervelden

Voorheen kon je alleen via aangepaste html formuliervelden aanpassen. Vanaf heden is het mogelijk ook je formuliervelden aan te passen via de form editor. Zo kun je gemakkelijk de tekst vet, cursief of onderstreept maken, of een hyperlink toevoegen.

Lees hier meer.

form fields-1

Duplicate data stinkt! 

Het is moeilijk om handmatig alle duplicaten in je HubSpot CRM te vinden. Om deze reden heeft HubSpot een nieuwe tool ontwikkeld die AI (kunstmatige intelligentie) gebruikt om dubbele contacten en bedrijven te vinden en samen te voegen. 

Hoe werkt het? 

Ga naar contacts of bedrijven, klik dan op Actions > Manage duplicates. 

ManageDupes

 

Je wordt naar een scherm geleid met contacten die waarschijnlijk duplicaten zijn. Als het duplicaten zijn kun je deze eenvoudig samenvoegen. Zo niet, dan kun je ze negeren. 

Screen Shot 2018-11-20 at 3.43.46 PM

Hoe weet HubSpot dat het duplicaten zijn? 

HubSpot houdt rekening met naam, e-mail, IP-adres, telefoonnummer, postcode en bedrijfsnaam. Op basis daarvan bepaalt HubSpot of het vergelijkbare contacten of bedrijven zijn. Uiteindelijk bepaal jij natuurlijk zelf of je ze samenvoegt of beide in het systeem laat staan. 

Lees hier meer. 

HubSpot verhoogt de API-limieten

Deze verhoging is van toepassing op gebruikers die API-oproepen doen via de API key van HubSpot. Doordat HubSpot gegroeid is, zijn de API-aanroepen flink verhoogd (van 40.000 naar 160.000 naar nu zelfs 250.00). Deze keuze is gemaakt omdat klanten natuurlijk dagelijks willen groeien en niet beperkt dienen te worden door API-aanroepen per dag. Alle HubSpot accounts worden automatisch bijgewerkt naar onderstaande API-limits.

Lees hier meer.

api limimts

Haal jij alles uit HubSpot? 

Laat Bureau Vet geheel vrijblijvend een scan uitvoeren in je Hubspot account en ontdek waar voor jouw organisatie winst is te behalen op het gebied van marketing, sales en services.  

HubSpot scan aanvragen

Gepubliceerd op 24 juni 2019