Help, mijn bedrijf heeft HubSpot, en nu?

Ellen van Zutphen
Ellen van Zutphen Inbound Marketeer

Heb je HubSpot, maar maak je nog niet gebruik van alle mogelijkheden? Of heeft je bedrijf HubSpot aangeschaft, maar gebruik je het nauwelijks omdat je niet weet hoe? Wij leggen je uit welke stappen je moet zetten om zo snel mogelijk alles uit HubSpot te halen.

Gebruik jij HubSpot op de juiste manier?

Je hebt HubSpot tot je beschikking maar je weet niet precies wat je ermee kunt of dat wat je er nu mee doet wel het juiste is. Om erachter te komen of je wel alles uit HubSpot haalt, ga je terug naar de basis: Met welk doel is HubSpot aangeschaft?

  • Om contacten beter te beheren?
  • Om marketing automation toe te kunnen passen?
  • Om leads te genereren?
  • Om sales activiteiten te kunnen borgen?
  • Om je klanten beter te bedienen?
  • Om de website te beheren?
  • Om Marketing én Sales op de rit te krijgen?
  • Om te werken met een alles-in-1-systeem?
  • Of om een andere goede reden?

De grote hamvraag is: Heb je dat doel al weten te realiseren?
Nee - Klik dan hier om verder te lezen
Ja - Klik dan hier om verder te lezen

Eerste Hulp bij HubSpot

Je bedrijf heeft HubSpot aangeschaft, maar er wordt (nog) niet of nauwelijks gebruik van gemaakt. HubSpot is nog niet juist ingericht of je weet simpelweg niet waar te beginnen. Hoe dan ook, er is werk aan de winkel! 

Wij kunnen je helpen om HubSpot op de rit te krijgen: van technische koppelingen met je website en tools, tot aan strategie voor een geoliede marketingmachine.

Bekijk alle diensten die wij jou kunnen bieden om zo snel mogelijk aan de slag te gaan met HubSpot.

Haal nog meer uit HubSpot

Je gebruikt HubSpot, maar vraagt je af of je er niet veel meer uit kunt halen dan je nu doet. Wat je allemaal met HubSpot kunt, hangt af van het pakket dat je hebt afgenomen:

  • HubSpot CRM
  • Marketing Hub
  • Sales Hub
  • Service Hub
  • HubSpot CMS

HubSpot biedt je talloze mogelijkheden, met het CRM als basis. Met een Marketing Starter pakket start je met de basisbeginselen van Inbound Marketing: formulieren, landingspagina’s en een blog. Met een meer uitgebreid HubSpot Marketing-pakket, kun je aan de slag met e-mail, marketing automation en SMART content. Door daarnaast ook gebruik te maken van de  Sales en Service functionaliteiten, creëer je campagnes om leads te genereren, op te volgen én om je huidige klanten te behouden.

Meer weten over HubSpot? Bekijk de onderstaande demo's en artikelen:

Aan de slag met HubSpot

HubSpot biedt je de juiste handvatten om te kunnen groeien, maar met alleen HubSpot ben je er natuurlijk nog niet. Je leads komen niet vanzelf binnendruppelen. Om écht met HubSpot aan de slag te kunnen heb je een goede Inbound Marketing- en/of Inbound Sales-strategie nodig.

Wil jij weten of je alles uit HubSpot haalt? Vraag dan vrijblijvend een HubSpot scan aan.

HubSpot scan aanvragen

Gepubliceerd op 17 januari 2020